Jo det finns ju lite andra lag i serien annars så skulle det inte bli just en serie. Lite tänkta tankar om motståndarna måste såklart finnas med även om utgångspunkten bli lite mer trupp för trupp ...
Some results have been hidden because they may be inaccessible to you
Show inaccessible results